Marketingová strategie na míru
Marketingová strategie je základním pilířem každého úspěšného podnikání. Pomáhá nastavit jasné cíle, efektivně alokovat zdroje a zacílit na správné publikum. Strategicky promyšlený plán zajišťuje nejen růst a větší viditelnost, ale také dlouhodobou udržitelnost a konkurenční výhodu.
Tento přístup aplikuji nejen na projekty klientů, ale také na své vlastní. Dlouhodobě rozvíjím strategické koncepty například v oblasti správy největších cestovatelských Facebookových skupin v České republice nebo při provozu největší komunity glampingových zařízení v Česku.
Jak vám pomohu s marketingovou strategií?
Analýza současného stavu
Provedu detailní analýzu vašeho podnikání, cílové skupiny, konkurence a aktuálních marketingových aktivit. Identifikuji silné a slabé stránky pro vytvoření pevného základu strategie.
Stanovení cílů a priorit
Společně definujeme hlavní marketingové cíle – od budování značky po zvýšení prodejů. Určíme klíčové metriky úspěchu (KPI).
Výběr správných kanálů
Navrhnu optimální mix komunikačních kanálů – od sociálních sítí přes SEO, PPC až po e-mailing nebo obsahový marketing.
Kreativní koncept
Vytvořím strategii, která propojí kreativní nápady s datově podloženými rozhodnutími
Plán krok za krokem
Získáte jasný a přehledný plán aktivit, včetně časového harmonogramu a priorit.
Jak bude naše spolupráce probíhat?
Analýza
Podrobná analýza vašeho stávajícího marketingu, konkurence a zákazníků. Prozkoumám, jak si vedete na současném trhu, jaké strategie používáte a co vás odlišuje od konkurence.
Strategie
Vytvořím konkrétní plán, který vám ukáže, co, kde a jak je třeba zlepšit. Strategie zahrnuje doporučení pro jednotlivé oblasti marketingu.
Realizace
Zajistím správné nastavení a optimalizaci kampaní, tvorbu relevantního obsahu a pomohu vám vyhodnocovat výsledky, abyste věděli, jaký efekt vaše marketingové aktivity mají.
Významná média, která psala o mé práci
Orientační ceník marketingové strategie
Cenu za zpracování marketingové strategie stanovuji individuálně, na základě konkrétních potřeb a rozsahu projektu. Cena reflektuje časovou náročnost a komplexitu zpracování strategie, která je vždy vytvořena na míru.
Orientační cena začíná na 40 000 Kč, finální částka se pak odvíjí od rozsahu analýz, plánování a návrhu jednotlivých kroků strategie.
Rád si s vámi domluvím úvodní konzultaci zdarma, na které si upřesníme vaši situaci, cíle a očekávání. Na základě toho připravím konkrétní nabídku, která bude šitá na míru vaší situaci.
Proč marketingovou strategii ode mě?
V soutěži Young Lions jsme dosáhli čestného umístění jako jediný studentský tým mezi zkušenými profesionály z nejvýznamnějších marketingových agentur v České republice. Naše práce byla zaměřena na podporu neziskové organizace Znesnáze21. Cílem bylo znormalizovat nebát se si říct o pomoc.
Našim kreativním záměrem bylo zahájít partnerství se společností Seznam, abychom mohli poselství dostat mezi co nejvíce lidí. Pokaždé, když by uživatel vyhledával na Seznamu, vyskočila by mu ikonka “Právě jste požádal o pomoc”. Jiní to štěstí nemají a říct si o pomoc neumějí, nebo až když je příliš pozdě. Zjistěte více.
Zúčastnil jsem se také soutěže Marketér roku v kategorii Junior, kde jsem dosáhl dalšího umístění. Tématem bylo „Jak úspěšně komunikovat regionální produkt“ – ať už jde o výrobek, službu, turistickou oblast nebo lokální značku – na tuzemském trhu.
Jako své téma jsem si zvolil destinační marketing Znojemska a Podyjí, což je oblast, ze které pocházím. Tato volba pro mě byla přirozená, protože se dlouhodobě zajímám o cestovní ruch – zároveň jako vášnivý cestovatel mám hlubší vhled do toho, jak tento segment funguje.
Níže si také můžete stáhnout ukázku, jak finální strategie vypadala.
Sejděme se společně
Přes kalendář si můžete jednoduše vybrat den a čas, kdy se vám schůzka hodí. Případně vyplňte formulář níže.
Reference
Přečtěte si, co o mé práci říkají někteří klienti. Více hodnocení naleznete pak na mém profilu na Webtrh.cz.
“Spolupráce s Filipem a jeho facebookovými skupinami nám zajistila mnoho spokojených zákazníků. Díky jeho efektivní komunikaci a schopnosti oslovit relevantní publikum jsme dosáhli výborných výsledků. Spolupráci s Filipem mohu vřele doporučit každému, kdo hledá spolehlivého a zkušeného partnera v oblasti marketingu cestovního ruch.”
Tomáš Zapletal
zakladatel Worldee.com
“Filipa jsem poznala jako studenta u nás na Marketingové komunikaci. Přihlásil se do výzvy pro studenty, kde měli navrhnout komunikaci pro náš ústav. Se svým týmem vyhrál, jejich řešení bylo nejen kreativní, ale i realizovatelné. Tenkrát jsme je přizvali do týmu a nějaký čas spolupracovali. Od té doby jsem jeho jméno potkávala velmi často. Účastnil se výzev, projektů i talentových soutěží a často za své řešení sklízel úspěchy a ocenění. Za vrchol reprezentace naší fakulty beru trojnásobnou účast na Young Lions ČR a získané čestné umístění. Tam se totiž dostanou ti nejtalentovanější. Myslím, že se v marketingovém světě neztratí a ještě o něm uslyšíme. Přeji mu mnoho dobrých nápadů a klientů.”
Jitka Alexová
Výkonná ředitelka v UPPER Zlín
Spolupráca s Filipom nám pomohla sa pozrieť najmä na zákazníkov najmladšej generácie inak – od ich vyhľadávacích návykov až po tie cestovateľské. Vďaka Filip!